3 sex and the city avsnitt avklarade

Yeep, here we go again, fullkomligt omöjligt för mig att somna. Stängde av datan och spenderade en timme till att prata i telefon med världens finaste pojk, -min pojk. När jag sen skulle lägga mig insåg jag att jag omöjligt kan somna, delvis för att jag är alldeles för pigg och delvis för att ensamhet gör mig osäker/orolig och jag kan inte somna så. Antar att jag ska låta dom sista 3 avsnitten av säsong 1 köras igång, pussar!


Älskar verkligen serien, måste vara en av dom bästa -speciellt om man är tjej haha.
Vi brukar snacka om det ibland, jag Jennie & Annie, och jämnföra
varandra med tjejerna i serien.
Jag&Jennie tycker att Annie är som Carrie, jag&Annie tycker att Jennie är galet mycket som Charlotte
- och dom där två fina idioterna tycker att jag påminner väldigt mycket om sexgalna Samantha. Dock tar jag det lite som en komplimang, inte för att hon är sexgalen utan för att hon är grymt självständig, hon är smart och hon har en härlig personlighet. Men hur mina kära vänner tänker med jämnförelsen där..ja ni, ingen aning. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0