Put your arms around me, what you feel is what you are
And what you are is beautiful


Jag älskar allting med dig, precis exakt allting. Jag älskar när du försöker se sur ut men aldrig kan låta bli att le ändå, jag älskar att du snarkar likadant som min katt så jag alltid skrattar. Jag älskar hur du plötsligt förvandlas till en treåring såfort du är rädd, ditt galet söta ansiktsuttryck när du försöker få som du vill, att du jämt sätter halva tungan mellan tänderna när du ska dansa. Jag älskar att du tittar på mig utan att granska mig och istället verkligen ser mig som jag är. Jag älskar när du sjunger med till låtar och ler blygt när du märker att jag kollar på dig, din röst när du försöker låta lite "kaxig" när vi ska brottas och att du alltid vänder dig om flera gånger och ler när du ska gå. Jag älskar att du alltid finns där för mig och sättet du får mig att känna. När du ler blir jag varm i hela kroppen, när du håller om mig vill jag aldrig att du ska släppa taget. När jag ligger brevid dig på nätterna vill jag aldrig somna igen, för jag älskar när du är min vakna verklighet. Jag älskar ditt sätt att gå, ditt sätt att skratta, ditt sätt att prata. Jag älskar att vakna på morgonen och se dig såfort jag öppnar ögonen, jag älskar att bara få ligga mot ditt bröst med dina armar runt mig och höra ditt hjärta, varje andetag du tar. Du får ändra din kropp, du får ändra ditt hår eller dina kläder. Men älskling, ändra aldrig på den du är. Jag älskar dig precis som du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0