Varit en rätt så jobbig helg, så på vissa sätt skönt att den är över!

Till att börja med var fredagen en helvete, grät och paniken slog till. Att jag var helt ensam hemma gjorde ingenting bättre, så det höll på att sluta illa.
Kan ju inte påstå att det slutade kanon direkt, jag har numer en mindre bästa vän vilket svider i hela kroppen att bara tänka på. Ärligt talat kommer det nog ta tid innan jag faktiskt förstår att det är sant. Med tanke på vad som hänt borde jag egentligen skita i det, men det är nästintill omöjligt när man älskar någon.

Felix kom till mig senare på kvällen och fick mig gladare som alltid. Tyvärr blev natten inte mycket bättre än dagen då det hände ännu mer skit, en av mina bästa var ledsen och arg & en annan var ledsen och jag var både besviken, arg och ledsen så tjafs startades. Som om det inte kunde bli värre så blev det helt fel mellan mig och Felix vilket ledde till att vi båda två spenderade halva lördagen i tårar. Fick hit Jennie & Viktor en stund, så det blev massor av allvarligt snack vilket kändes så jäkla underbart. Och måste tillägga att dom två måste vara några av dom finaste vänner som går att hitta.

När dom gått så redde jag & Felix äntligen ut allting och jag fick somna lycklig i armarna på den finaste pojken i världen, och det är även där jag spenderat min söndag -i hans armar. Och med hans armar runt mig, och världens bästa Jennie brevid, så har min söndag faktiskt varit skitbra. Vi har pratat, kollat på film, ätit cirka 1345 gånger, myst, jag & Felix har brottats (självklart vann jag alla gånger, hihi) och bara haft det sådär otroligt bra.

Det blir dock tyvärr inget Rumma, och tro mig jag hade längtat halvt ihjäl mig..
Kändes inte mycket bättre när jag fick veta att mitt hjärtegull Eitill kanske kommer att säljas. Pernilla ville gärna att jag skulle komma ut ändå, så får jag möjlighet så kommer jag självklart åka dit om så bara över en dag.




Nu går vi skilda vägar även fast vi lova varandra
Att det skulle vara du och jag för evigt
Men utan dig bredvid mig kommer livet sakna mening
Jag saknar medvind när fan ska det vända?
Ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända
Ta dig i kragen, håll dig vaken på dagen
För allting går vidare men saknaden skaver
Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig

..Hellre ledsen med dig än glad utan dig
Men spelar det nån roll när sagan bara slutade?

..Kan bara hoppas på att ödet för oss samman
Vill leva med dig och få se döden tillsammans
Men vi får se nu vad framtiden kan bjuda på
Du och jag åt skilda håll, kan inte bara sluta så
Så jag lever livet och slutar lipa nu
För du och jag har ett band som aldrig kommer slitas ut

Kommentarer
Postat av: moa :)

du vet vart du har mig,

vad som än händer <3

2011-02-07 @ 07:48:25
URL: http://iintejag.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände mellan er? berätta!!

2011-02-07 @ 12:46:33
Postat av: Anonym

varför är ni osams?

2011-02-07 @ 13:39:34
Postat av: Bella

Finns Izabelle ! <3

2011-02-07 @ 15:42:59
Postat av: OllizBolliz

Älskar dig sjukt.

Och även när det finns folk som peppar dig i att berätta, ( bara att kolla över mig )

så överväg och tänk igenom det ordentligt!

Det är ju riktigt personligt. <3

2011-02-07 @ 18:19:46
URL: http://liviias.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att ni e osams äntligen bella!<3

2011-02-07 @ 19:00:52
Postat av: AGNES

Vad nu :s älskling i vilket läge som helst så ring mig! Jag älskar dig, mer än vad du anar ♥

2011-02-07 @ 20:23:44
URL: http://agnescesilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0