Svar om teckningarna, eller något sånt.


Svar; Ja, det är jag som målat, varför skulle det annars stå min slarviga namnteckning på bilderna, varför skulle teckningarna ligga på min säng och varför skulle jag någonsin säga att jag ritat något om jag inte gjort det? Haha. Jag skulle inte kalla mig själv speciellt bra, har grymt mycket kvar att lära och blir i stort sett aldrig nöjd eftersom jag alltid sitter och verkligen granskar det jag ritat och stör mig på små detaljer jag missat osv.
Varför jag inte visat upp förut? Enkelt; Jag har ju inte ritat sen jag var 13 år, hur ska jag då kunna visa upp något?

Men tror du fortfarande inte att det är jag så kan jag ju visa ännu en teckning jag började med för bara några minuter sen;

Notera att detta bara är en tunnmålad skiss så det är långt kvar innan den är färdig, därför den ser så slarvig ut ;p
Men ser ni vilken bild det ska föreställa? Den på mig & mitt hjärtegull från nyår;


Update;
Fick en fråga om det var Hayley Williams jag ritat, den som biter sig i tröjan.
Utgick faktiskt ifrån henne men blev inte sådär supernöjd precis, men jäkligt skoj att du kände igen henne faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

DU MÅLAR BÄST ! OCH DET ÄR SANT!

;)

2011-02-09 @ 16:11:47
Postat av: Anonym

DU MÅLAR BÄST ! OCH DET ÄR SANT!

;)

2011-02-09 @ 16:12:38
Postat av: bella

DU MÅLAR BÄST ! OCH DET ÄR SANT!

;)

2011-02-09 @ 16:12:46
Postat av: Olivia

sv; haha du tror jag på något sätt kan slänga den eller? xd

2011-02-09 @ 16:16:40
URL: http://liviias.blogg.se/
Postat av: Una

svar: Det är i bosnien:)

2011-02-09 @ 17:24:08
URL: http://noobjaevel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan väl lägga ut den när den är klar? :) kram

2011-02-10 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0