Såhär vackert ser det ut när jag & Felix brottas..


Jag vinner. Varje gång faktiskt.. Det är lite synd om han som är kille, att alltid förlora mot sin flickvän.. Men han kommer väl över det någon gång i livet ;)
Sitter just nu och väntar på att han ska ta sig hit så jag kan få brotta ner den kaxiga lilla skiten igen (han utmanade mig på brottning nyss, så nu jävlar hihi). Och ja, vi brottas varje dag i stort sett, och kittlar halvt ihjäl varandra. Min familj brukar komma upp och fråga om någon av oss fortfarande är vid liv, haha. ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Thihih ! =D

2011-02-07 @ 17:18:17
Postat av: julia

ni är verkligen söta tillsammans !

älskar din blogg izabelle ! :D

2011-02-07 @ 19:02:51
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0