rubrik

Känns som jag inte har något att blogga om numer, jag har blivit så seggggiiisss.
Men okej. Först skoldagen på 3veckor, vaknade 98765gånger av att först ringer mammis, sen kommer Pelle in, sen ringer Felix, sen ringer pappa och till slut ringer Lena. Jag var dödligt trött men det verkade ingen ha medlidande för :( Självömkan var enorm.

Jag var duktig i skolan. Jobbade i cafeterian med Lena till och med (wow).
Efter skolan blev det stan någon timme med Jennie, Felix & Viktor, idioter alla tre :')
Sen drog jag & Jennie hit, öööh.. rensade min garderob (fyfan så jobbigt, men var tvungen att kasta det värsta och göra plats åt alla Felix kläder som är här haha!). Sen kom Felix, drog lager & köpte tröjor jag ska göra tryck på i skolan, sen hem och glodde gulle-film.
Jennie drog hem, Felix & jag myste bara och sedan tog vi en dusch i 1½timme innan han skulle dra.

Nu känner jag mig extreeeemt ensam och är galet hungrig. Ska ner och äta lite & sedan hämta bil-dvdn och lägga mig o glo film :') INTRESSANT LIV, TYP.. ELLER NÅGOT. puss


Hitta bilder från i somras, jag & Agnes :*
fina benmuskler..i know.


Kommentarer
Postat av: juliahamn

sv; hahah jo det minns jag :D

får ta och ses någon dag bella ? <3

2011-03-01 @ 00:18:32
URL: http://juliahamn.blogg.se/
Postat av: AGNES

Det där minns jag fan ´:D vad sägs som att uppleva muínnerna igen i sommar gullefia? det tkr iaf jag låter som en bra ide, PUSS

2011-03-01 @ 11:31:12
URL: http://agnescesilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0