Precis kollat 2 filmer, jävligt tråkigt faktiskt

Filmerna var helt okej, men jag hatar att glo film ensam, finns nog inget ens hälften så tråkigt.
Nu spränger mitt huvud något grymt och febern har hittat tillbaka, men är fortfarande inte speciellt trött, tyvärr. Jävligt störade eftersom jag behöver sova med tanke på att jag ska hinna/orka med att fira 3 olika personer under två dagar. Ikväll/inatt fest för Lizzie, lördag syster 19år & fest för Nenne. Hoppas bara att jag inte bli sjukare. Ärligt talat är jag nog mest av allt sugen på att krypa ner i en skön säng brevid min pojke och bara sova där hela helgen, eller åtminstone få se han bara ett par sekunder, det skulle ge mig all ork tillbaka. Ibland är livet plötsligt väldigt tungt att bära runt på, suuuck. Over And Out !


Ungefär såhär kommer jag spendera min helg;

Vågar knappt tänka på hur jag lär må på söndag..usch. Nu ska gå ut och stilla nikotin-begäret ännu en gång. Usel förebild, jag vet, bli inte som jag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Jag fattar precis va du menar , det är skitkul att göra ngt annat än bara jobba , och det gör ju att man klarar av skolan lättare , tcycker jag :)

Om det verklilgen lockar dig tycker jag att du ska väla det , man ska satsa lite här i livet , och göra ngt kul och annorulunda för fan :D jag har inte ångrat mig en sekund om jag ska vara ärlig , sen äre inte så farligt med plugg heller haha :Dpusss

2011-02-11 @ 08:13:01
URL: http://josefiix.blogg.se/
Postat av: malin

Snygg blogg! Sen älskade jag citatet du har i din header (y)

2011-02-11 @ 13:54:47
URL: http://uschmalin.blogg.se/
Postat av: malin

svar: Tack! Skönt att någon håller med mig! alla andra tycker att hon förändrats ''för snabbt'' och får skylla sig själv typ, sen angående killar som dansar så tycker folk det är bögigt. Men de är ögongodis ;)

2011-02-11 @ 14:45:59
URL: http://uschmalin.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Ah okej , men då tror jag aboslut att det skulle vara någonting för dig. Jag har aldrig lärt mig så här mkt innan någonsin , och jag har aldrig mått bättre och haft det roligare i skolan! Sen så märker man ju skillnaderna på gymn och högstadie , då alla är mkt mkt mognare här. Ingen dålig stämning , och ingen som blir mobbad för att man är annorlunda. Alla är ju liksom det? :) haha och min klass är ganska blandad så att säga. Men ah , jag tror du skulle trivas jättebra! haha dock ska jag ju inte komma här och tro att jag kan få dig att välja det , men ville bara berätta lite om du ändå funderar på det! :D puss

2011-02-11 @ 15:07:10
URL: http://josefiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0