Några frågor & svar

När ska du svara på frågestunden?
Det har jag redan gjort i detta inlägg :)

Tänker du någon gång på Jesper?
Inte så att jag saknar han eller det vi hade, men det händer att jag tänker på allt han gjorde mot mig.

Jag har ADHD och skäms jättemycket, men det verkar inte du göra eller....?
Jag fick reda på att jag hade ADHD för två år sen, och i början skämdes jag något förjävligt eftersom det verkar som dom flesta ser den sjukdomen som något "fult" och något man inte vill ha. Men jag har insett att det är en sjukdom som vilken som helst, visst det är jobbigt och har gett mig mycket problem, men ADHD är en del av mitt liv helt enkelt. Dessutom är det vanligare än man tror, så du är definitivt inte ensam om att ha det.
Så för att besvara din fråga; Nej, jag skäms inte ett dugg.


Om du inte hade Felix, vem skulle du vilja satsa på då?
Det där har jag inget svar på, jag kan inte tänka mig själv med någon annan är Felix. Visst vi har inte varit tillsammans överdrivet länge (3månader på onsdag), men det är en på miljonen att hitta en så underbar person och känna på det här sättet. För mig är han den enda.

Vilka snackar du helst med om det hänt något, alltså om du typ e lessen så vem förstår dig bäst?

Alltså, jag värdesätter alla mina vänner lika mycket. Men dom personer som jag pratar med exakt allting om är Jennie, Felix, Agnes, Annie, Viktor, Adam, Hannes, Olivia, Caroline och mamma.

Varför har du börjat blogga så lite? Tycker det är jättetråkit för älskar att läsa din blogg, suger när man går in på den och du inte uppdaterat hah
Åh va gullig du är! Anledningen är väl att jag inte haft så mycket tid nu när jag praktiskt taget bott ihop med Felix senaste veckan, och dessutom är ju min dator sönder. Men ska försöka köpa en ny såfort som möjligt och blogga på som vanligt igen! :)


Nu ska jag ringa Jennie och sedan ska jag försöka sova ensam för första gången på över en vecka..uuusch vill ha mitt hjärtegull brevid ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0