Några bilder från tidig fredagskväll




Började med att åka dit tidigt, så fixade vi klart oss och från klockan 7 började resten av folket droppa in. Blev ett helt gäng och som väntat kände jag inte alls många, men det blev socialt och jäkligt roligt. Kameran ställdes undan i god tid och sedan hann vi med både dans, sång, prat och självklart en jävla massa skratt. Som nästan alltid var det några som det gick mindre bra för och som fick tas om hand, men alla hjälptes åt med allting och jag somnade gott hemma hos Adam runt halv fyra.

Kommentarer
Postat av: lizzie

IZABELLE LINNEA THÖRNER!!!

jag har dubbelhaka på bilden med mig åh alice D: :c

inte okej asså x(

2011-02-14 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0