My head is giving me life or death, but I can't choose
I'll swear I'll never give in, I'll refuse
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?


Där har ni teckningen jag ritade igår, gjorde lite snabba skuggor och slingor i håret oså ni vet.. Ni ser även en annan teckning jag precis ritade bara för.. för att jag inte hade något bättre för mig haha. Blev inte speciellt nöjd med någon av dom, men får väl försvara mig med att jag inte ritat seriöst sen jag var 13år (och jag är snart 16..). Har även börjat skissa på en ny som ni ser på bilderna under, men precis exakt nu(eller när jag klickat på "Spara & publicera") ska jag gå ner och laga lite mat för jag är hungrig. S O  L O N G


Kommentarer
Postat av: emmawaernholm ©

bella. tycker du ska försöka klara skolan och söka på gymnasiet inom .. ja tecknande. Du är skit grym!

2011-02-09 @ 14:29:23
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså äre verkligen du som målat dedär? isf jävligt snyggt. fast tror inte redigt på de, vf har du inte visat upp de förut lixom om du e så bra?

2011-02-09 @ 14:57:08
Postat av: Anonym

Är det en liten Hayley Williams du har målat där? :D

2011-02-09 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0