Linköping

Upp tiiidigt och ta tåget till Linköping. Väl där fick vi vänta på en buss ut till Ikano och sedan gick vi runt där ett par timmar. Felix är en jävla shopaholic och köpte 10tröjor, medan jag bara köpte en t-shirt och en stor munkis. Lite innan 2 smsade Olivia och sa att dom var framme, inte långt ifrån att jag började tjuta när jag äntligen fick träffa min underbara soulm8 igen för första gången sen i somras.

Nu har vi kommit hem och ska snart dra för att träffa Adam, Hannes, Jennie, Viktor, Agnes & Sally. Gissar på att det blir vrålfint. Pussar!



Kommentarer
Postat av: wictoria

Ville tipsa om min "dagens blogg"-tävling som du kan anmäla dig till redan nu. Tävlingen avslutas klockan 23:59 24/2 och vinnaren presenteras under dagen den 25/2 :)



Och jag ber om ursäkt, ifall du klassar det som spam men tar gärna emot kommentarer om du har tävlingar eller liknande! Kram :)



- Usch, gillar inte linköping ;-)

2011-02-23 @ 22:27:33
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0