"Jag kryper tätt intill, lycklig för att du finns till"


Blev ändrade planer igår. Vaknade hemma hos Adam, på med lite kläder och sedan hem. Caroline kom förbi en snabbis och sedan blev det middag med familjen på Briggen för att fira min syster. Fick därefter skjuts hem till Felix som jag längtat ihjäl mig efter, minst sagt. Kvällen avslutades med att jag fick somna som världens lyckligaste tjej i armarna på den vackraste på jorden. Och det är väl i stort sett så hela min söndag spenderats, för vi har knappt orkat röra oss ur sängen. Film, prat, massage och bara allmänt mys. Runt tio somnade jag totalt och väcktes senare av att han skulle hem. Nu ska jag kissa, röka och sedan får vi se om jag ritar lite innan jag somnar. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0