Jag har blivit en komplett no-lifer.



Senaste timmarna har, som vanligt numera, gått till att rita. Jag har blivit beroende, eller kanske snarare besatt(?) Kan inte sluta, det bara går inte. Ritar helahela tiden verkligen, både på dagarna och nätterna. Jag håller nog på att bli galen eller något. Men nu ska jag sätta in teckningarna i pärmen, hämta något att dricka och sedan krypa ner i sängen. Håller för övrigt på att hosta ihjäl mig och frysa sönder, tror febern är tillbaka igen..När fan ska jag få bli frisk?!

Kommentarer
Postat av: moa :)

du är så duktig !

ser precis vilka bilder du ritat av ! :o

sjuuuukt bra izabelle !



o du ?

krya på dig nu hjärtis ♥

2011-02-16 @ 16:45:29
URL: http://iintejag.blogg.se/
Postat av: jennie å

haha kommer ihåg att jag va så avis på dig när vi va små och du måla mycket bättre än mig :( du är jätte duktig, puss!<3

2011-02-16 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0