I have a heart, I swear I do
But just not, baby, when it comes to you

I get so hungry when you say you love me
Hush if you know what's good for you
I think you're hot, I think you're cool
You're the kind of guy I'd stalk in school
But now that I'm famous, you're up my anus

Jag stör mig på att vara sjuk, jääääävligt störande vill jag lova. Sitter och käkar hallonsorbet & försöker hålla humöret uppe med hjälp av galet snygga&duktiga Ke$ha. Ska nog rita snart igen, ville görat inatt för har äntligen massa jävla inspiration men febern&värken sa självklart emot..

Tycker att vi ännu en gång ska rikta alla blickar till Nathalie, eftersom snyggingen idag fyller 16år!
Bilder från förra våren tror jag? Klicka på bilderna för att komma till min Jerrygirl's blogg


Kommentarer
Postat av: Nathaliiie

DU ÄR SÅ FIN GUMMAN, TAAAAACK <3

2011-02-15 @ 11:55:08
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/
Postat av: Maja

Hihi, det vet jag inte än riktigt, vilket lag går du i? :)

2011-02-15 @ 15:33:26
URL: http://majaedelsward.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0