Hey, ho, let's go! I'm gonna start a riot, you don't wanna fight it

One, two, fuck you!
Don't tell me what to do!
I don't wanna be like you


HAHAHHA jag gjorde mina ben så de ser ut som en jävla val-pulla på nedersta bilderna?!?! Åååh min humor är så galet underbar, jag veeeeeet. Kan inte rå för att jag är annorlunda. Eller jo det kan jag ju visst rå för haha..men jag trivs bäst så, så blow my big dickey. MEN IALLAFALL; Inte sovit något, så är liiite yrslig av trötthet. Moget somfan. Har iallafall varit nere och slängt ihop glass,hallon och en jävla massa socker så jag ska orka hålla igång..ska nog prova kaffe för min lilla blandning smakar seriöst åsnedase. Inte okej. Och just det; det vita pappret på valpullebilderna är papper i min näsa. Näsblod ni vet. Hela natten. Lagom skoj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0