Haha nu får ni tamejfan ge er



Länka gärna till nakenbilderna jag lagt ut, för tror att jag själv missat dom :)
Felix är inte naken där och vi knullar inte direkt på bilden? Han sover.
Ni får ta och ge er någon gång, det är så otroligt patetiskt att bete sig såhär och jag kan inte göra annat än att skratta faktiskt.
Skriv namn istället för att vara anonym, eller justfan ni är ju allihopa för fega för att stå för det ni skriver, haha.
Helt ärligt så.. vart vill ni komma med detta? Tror ni att jag ska sluta blogga, sluta lägga upp bilder eller tror ni bara att jag ska sluta ha sex? Inget av det kommer hända, det som faktiskt händer är att ni ger mig ännu mer vilja att vara lite jävlig -för det finns inget roligare än att jävlas med folk på alla möjliga sätt.
Ett gott skratt förlänger livet -ni gör mig odödlig älsklingar! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej gumman att du kommer inte kommer sluta ha sex har nog alla förstått :)

2011-02-06 @ 17:18:44
Postat av: Nathalie

HAHA FYFAN DE VA DE VÄRSTA!

så jävla blåst

2011-02-06 @ 19:52:21
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0