Gör mig frisk, någon? :(

Varit förkyld & feber fram och tillbaka i 2-3veckor, varit supersjuk sen i lördags. Trodde verkligen jag var påväg att bli frisk igår när febern hade gått ner till 38,4..men icke då. Imorse när jag vaknade trodde jag fan att någon varit inne och tänt på mitt huvud samtidigt som det kändes som om kroppen låg i en isvak. Upptäckte att febern gått över 39 så tryckte i mig panodil. Jag misstänker att jag är påväg att hosta upp lungorna och snyta ut hjärnan..

Aja febern har gått ner tack vare panodilen och världens segaste Felix kommer snart hit. HÖRS


Felix the snail..HAHAHA åh min humor


Kommentarer
Postat av: Nathalie

2011-02-16 @ 20:01:45
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHA, fyfan bella .. du är så värst

2011-02-16 @ 20:02:42
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/
Postat av: Danne

AHHAHAHAH VILKEN JHÄVLA BILD HAHHAA

2011-02-16 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0