Efter en fin dag med Felix Jennie Viktor Agnes, ska jag nu gå in och lägga mig brevid mitt snarkande hjärta


Om du bara visste hur mycket jag älskar dig, för allt du gör för mig. Sättet du får mig att känna, allt stöd när jag inte mår bra, att du är just precis som du är.
I snart 3månader har du gjort mig till den lyckligaste människan på jorden, och jag önskar & hoppas att det ska fortsätta såhär förevigt. Jag menar precis allting jag säger till dig, att jag älskar dig, att du är hela mitt hjärta, att du är världens finaste kille. För mig finns det ingen annan är bara just du.

When you smile at me it makes me weak
I can count on you boy to be there when im falling
I didn't have to change for you to see
That nothing can ever come between you and me
I need you for who you are
And all that I am when im standing next to you

Im so lucky I even have you in my life

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: ja men när dom inte gör som man vill så blir de ju så haha! :)

2011-02-27 @ 13:11:16
URL: http://ebbaanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym!

När ska du egentligen svara på frågestunden? :)

2011-02-27 @ 16:50:00
Postat av: wictoria

Jag har just nu en "kvällens blogg"-tävling på min blogg, det är bara att kommentera att du är med så utser jag vinnaren senare ikväll :)



Var med och tävla om en "bloggsvar"-inbjudan här:

http://wictoriatavlar.blogg.se, där finns också tips om andra tävlingar och jag tar gärna emot tips om tävlingar du vet om eller som du har! :)

2011-02-27 @ 18:02:57
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0