Det är antingen jordbävning eller vulkanutbrott i min mage för tillfället..

Jag kan inte känna hungern, men jag tror nog hela kvarteret kan höra den om jag ska vara ärlig. Kan ju bero på att jag vanligtvis äter som en häst (eller människa, finns ju flera alternativ), och nu dom senaste dagarna har jag ätit.. ingenting. Jag kan ligga i sängen och tänka "faaaaan va hungrig jag är", men såfort jag är nere i köket och ska hitta något att stoppa i mig så blir det "näe fyfan vill inte ha något, vill bara upp och lägga mig".
Febern vägrar ge med sig, enligt tempen(heter det så?) har jag 38.5,
->så jag vägrar också att ge mig och fortsätter påstå att alla tempar(temper?tempisar?tempier?) är trasiga. Jag är tamejfan frisk, punkt slut!


Men hostan är förjävlig, visst lite bättre har det blivit, men förstörda lungor & uppriven hals är inte det mysigaste att skutta runt med. Så härmed lovar jag att om min hosta tar slut innan klockan 4 så ska jag knäcka hela mitt nya ciggpack och sluta röka på riktigt! Resten är upp till dig Gud..hehe.


Får det lov att vara lite Kolmonoxid(finns även i avgaser), Ammoniak(frätande ämne som även förekommer i rengöringsmedel), Vätecyanid(gift som använts för att avrätta människor i gaskammare), Aceton(används för att ta bort nagellack) och Arsenik(gift)?
På köpet får du även en hel del andra gifter/gaser och löper större risk att drabbas av cancer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0