Dålig uppdatering, ja jag vet det

Förut uppdaterade jag 9876gånger per dag.. Okej jag överdrev, men 3gånger minst. Nu är det en gång varje-varannan dag ungefär, dååååligt.
Men ärligt talat så har jag inte alltför mycket tid, världens vackraste pojk har bott hos mig senaste tiden och då tänker jag inte direkt "åh shit sluta hålla om mig, i have to blog dude!", utan den snyggingen tar upp all min tankekraft alla timmar om dygnet och jag tycker om att ha han här, sådeså hihi.

Men hursomhelst;
Min äckliga dator som snart kommer avlivas plågsamt vägrar förstå att bilderna från kameran ska in i datan, så det funkar inte alls. Alltså kan jag inte lägga upp några bilder från igårkväll, kuuul.. Men det blev en bra kväll och idag var det en toppendag med Felix, Jennie, Agnes, Viktor.
Som vanligt ska jag sova brevid Felix :)

Jag har bestämt mig för att behålla det blonda håret och sedan skaffa lika galet snyggt hår som Shakira;



Smala dreads, mmmm like iiiit alot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0