Bilden / svar om Caroline




Bilden;

Blev dock inte nöjd alls tyvärr, fick speciellt inte till händerna och skuggorna blev inte som jag ville. Men skulle jag fortsatt skulle den blivit alldeles för kluddrig och helt förstörd, så fick nöja mig såhär :) Föresten saknar jag mitt lilla hjärtegull något otroligt, och får inte träffa han förän måndag.. :(

Svar på det om Caroline; Som systrar? Minst sagt, nästintill omöjligt att skilja på oss ärligt talat och t.o.m min mamma har flera gånger sagt att Caroline är en i familjen. Vi pratade varje dag om vi inte träffades, en dag utan varandra och vi höll på att bli galna. Anledningen till varför jag inte skrivit ut exakt vad det handlade om är med respekt för henne, det är en ganska allvarlig sak som inte bör skrivas ut här och var. Men jag kan säga så mycket som att hon gav mig ett löfte, ett löfte på våran vänskap, och hon bröt det. Det som gjorde ondast för mig var väl att hon inte berättade när hon brutit det, utan att jag fick höra det från annat håll. Nu har jag dock precis tillbringat en timme i telefonen med henne och vi har pratat om.. allting i stort sett. Så tisdag-fredag nästa vecka kommer vi tillsammans bo ute i Rumma, och jag hoppas att allt ska bli som vanligt för i mina ögon kommer den tjejen alltid vara något väldigt speciellt.

Kommentarer
Postat av: anonymet <3

hoppas att det löser sig mellan er två!

det är visserligen inte alls kul att höra sånt från annat håll, jag vet hur de är, men jag tycker att det är bra att du pratar med carro och försöker lösa detta. och om carro försöker (vilket det verkar som om hon gör) så kom ihåg att de är för att hon ångrar sig och vill inte att ni ska bråka för att du betyder lika mkt för henne som hon gör för dig.. :) kramizz ps. älskar din blogg <3

2011-02-11 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0