Är det lugnt att jag njuter lite, eller?


Denna vackra skål står brevid mig och minskar varje minut, jag är påväg att avlida så extremt gott det är!
Men det är jag faktiskt värd efter att ha spenderat halva natten på akuten.
Det var nämnligen så att runt 1 inatt började jag få ont i hela bröstkorgen och lungorna, och en stund senare satt jag på toa-golvet och grät & anledningen till att jag satt där inne var eftersom jag var övertygad om att jag närsomhelst skulle kräkas av smärta. Jag är inte den som gnäller för inget, än mindre gråter, så mamma & Felix klädde på sig och åkte med mig till sjukhuset där dom värsta smärtorna i andningen försvann och vi fick åka hem runt 5. Sov rätt gott.

Bilderna tog Viktor igår. Innan sjukhuset o dendär skiten så var det en jäkligt härlig kväll med två fina pojkar som alltid får mitt humör på topp!
Idag har jag hunnit vakna brevid min favorit, Caroline har varit här, vi har käkat pizza och sedan somnade vi återigen ett par timmar.
Även inatt tänker jag somna brevid gullet :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0