Ny blogg!


Jag har lääänge velat starta en ny blogg, där jag på sätt och vis kan få börja om lite. Framförallt är koderna på denna blogg röriga och ändrar man rör man till det ännu mer, och jag h-a-t-a-r namnet "iizabelleduvet" som jag tyckte var skitcoolt då bloggen skapades 2009(min "underbara" fjortistid). Denna blogg är inte riktigt jag, rakkurva är mycket mer jag helt enkelt ;) Just nu håller jag på och fixar den så det är något ni får ha tålamod med, men vill ni fortsätta följa mig så är det alltså rakkurva.blogg.se ni ska klicka er in på i framtiden! Tack för tiden på denna blogg, puss på alla er fina läsare som hängt med hela tiden, ni är guld värda

Klicka vartsomhelst i inlägget för att komma till min nya blogg!

Kommentarer
Postat av: lisa

men ta inte bort den här isf! ;)

2011-04-18 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0