My baby is back♥


Allt dåligt humör försvann såfort jag såg bussen stanna och mitt hjärta höll på att banka sönder rutan innan han till slut kom ut och jag fick hålla om han. Bättre känsla finns inte! Dock fick jag inte sova på hela natten, låg och hostade så mycket att jag har träningsvärk nu. Dom stunder jag inte hostade och höll på att somna, så pratade Felix i sömnen. Först trodde han att jag var Ogge, sedan försökte han övertyga mig om att jag var skitduktig på snowboard och att bilderna på när jag hoppade blev vrålsnygga, och att jag hade hur snygga snowboard-kläder som helst..idiot

Blev dock inte doktorn imorse, jag somnade utmattad runt 6 så föredrog att sova så länge jag kunde. Efter ett samtal till läkaren fick vi ny medicin utskriven så om jag nånsin vågar hälla i mig den så hoppas jag på att bli lite friskare. Snart kommer älskling tillbaka och spenderar natten här igen hih :* Pussar!

Kommentarer
Postat av: emmawaernholm ©

bilderna är urgulliga.

men ser verkligen att ni är kära :')

2011-04-12 @ 07:20:49
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: julia

gud så söta ni är,

jag blir så himla glad när jag ser er ! :D

2011-04-12 @ 16:24:26
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0