Kan helt enkelt inte somna

Huvudet dunkar så vidrigt att jag snart tror ögonen kommer ploppa ut ur sina hålor. Jag är trött. Eller nej jag har helt jävla slut. Men kan jag sova för det? NÄÄÄÄÄE. John Blund jag svär att vart du än gömmer dig så ska jag hitta dig och jag ska sno hela din jävla påse med sömnpulver.......

Okej, största anledningen till varför jag inte kan somna; Jag & Felix skulle ju prata i telefonen förut, men det bröts efter en ynka minut. Det finns tydligen ingen normal täckning i vartfan han nu än är, eskimåland(?!?!?). Jag fick därför inte höra han säga "godnatt hjärtat, sov gott o dröm sött. Vi hörs imorn, jag älskar dig, pusshej". Utan att få höra det kan jag helt enkelt inte somna, can't help it. Och eftersom han inte ens kunde lägga tid på att skicka ett sms, så kunde jag definitivt inte somna. Har kollat på en film, "Georgia Rule", jävligt bra faktiskt. Ska kolla på någon annan nu, eller så ska jag baka, inte bestämt mig ännu.
Hoppas ni sover gott, puss

Kommentarer
Postat av: AGNES

Jo det känns verkligen skönt nu, allt går uppåt :) JAG SAKNAR DIG NIGGAHSIS, VART FAN HÅLLER DU HUS?

2011-04-08 @ 18:16:45
URL: http://agnescesilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0