Fråga; Caroline och jag



Svar; Jadu..jag vet inte vad som hänt, men umgås gör vi knappt längre. Senast jag träffade henne var typ två veckor sen, och det var bara någon timme. Bästa vänner kan man minst sagt säga att vi var, vi gjorde verkligen a-l-l-t-i-n-g tillsammans. Vi umgicks i stort sett varje dag, jag visste allt om henne och hon visste allt om mig.



Svar; Hon är sjuuuukt rolig att umgås med, aldrig tråkigt med henne. Inte många som kan få mig att skratta så mycket som den tjejen! Det är väl klart jag saknar henne?! Visst vi kunde få pms-ryck båda två och stå o skrika på varandra, men slutade alltid med att båda garva halvt ihjäl oss. Spelade ingen roll hur nere jag var, det tog några sekunder så fick hon mig glad igen. Jag hoppas att det någon gång kan bli som förut


Kommentarer
Postat av: carro

Bella du vet att jag älskar dig något enormt. Det finns ingen som du. Klart allting kommer bli som förr igen eller? Älskar dig, puss carro!

2011-04-04 @ 21:05:17
URL: http://ccarrohh.blogg.se/
Postat av: carro

Bella du vet att jag älskar dig något enormt. Det finns ingen som du. Klart allting kommer bli som förr igen eller? Älskar dig, puss carro!

2011-04-04 @ 21:05:37
URL: http://ccarrohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0