Börjar lacka ur nu

Kan alla tjejer sluta gå runt och tro att dom är förbannade jävla diet-experter?! "Hej jag försöker visa alla hur otroligt lite kolhydrater jag stoppar i mig genom att lägga upp bilder på den vidrigaste müsli jag kunde hitta, äcklig tant-choklad och grönt té" WOOOOOOOOW nu fick ni nog genast hundra nya läsare, för alla vill leva på såntdär skit. Och alla måste träna fyra gånger om dagen för annars är man ju feeeeeeet, oh no..TJUT DÅ FÖRFAN. Godis är gott, och då menar jag inte eran kärringchoklad som ni får en sån jääävla skinny-feeling av att visa att ni äter, jag menar äkta sockerbombat godis som faktiskt innehåller onyttiga saker. Jaaapp, ni läste rätt jag tycker om G-O-D-I-S, stämm mig.

Jag älskar mat, det är gott somfan. Jag älskar godis, det är orgasm för smaklökarna. Vet ni vart jag har mest fett på kroppen? Två ställen; MINA BRÖST ÄR TVÅ KÖTTIGA FETTISKLUMPAR, OCH MITT ARSLE ÄR FÖRFAN INTE BENIGT DET HELLER! Mår jag sämre för det? Näe. Mår min pojkvän dåligt för att jag inte är en äkta knot-johan? Näe.

Detta är gott och det ska jag, Jennie & Felix sitta och tjocka i oss, visst är det sorgligt? Vi kommer alla tre vakna upp imorgon och upptäcka att vi kommit med i Biggest Looser;


Och nej ingen behöver ta illa upp och sitta och försvara sig eller försöka vara dum mot mig nu haha, det kommer bara bevisa att du är en sån fejkare som tror du är coolare för du äter äcklig mat. Och självklart finns det såna som faktiskt tycker om sånt, dom har jag inget emot. Tyvärr är majoriteten av de som äter wannabe-dietist-mat fjortisar som tror sig.. men ni "normala" är värda att leva

Kommentarer
Postat av: nathalie ;)

HAHAHAHA KLOCKREN BELLA! FYFAN VAD JAG DIGGAR DIG

2011-04-05 @ 13:17:31
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/
Postat av: emy

hahaha fyfan va bra skrivet!

2011-04-05 @ 18:16:49
URL: http://emymatsson.blogg.se/
Postat av: AGNES

Jag har frågestund på bloggen, så skriv gärna en fråga!:)

2011-04-05 @ 21:09:32
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ajo, du är väl den ända tjejen som äter godis

2011-04-05 @ 21:30:53
URL: http://juliahamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0