Saknar mitt hjärta nåt så dant..


Snart gått ett dygn.. sen 3 till innan han kommer hem. Åååh spelar ju ingen roll fall jag har massa kuddar och både brynolf(jättenallen) och teddy(normal nalle) i sängen när jag ska sova, ligger inte Felix där så känns sängen helt tom. Ska läsa lite felsms.com så humöret drar upp, sedan glo lite livet enligt rosa & satc tror jag, och vänta på att Felix ska ringa hih. Pusssss

I’ve been upset and i’ve been down
I’ve been throwing things around
It’s all right when you’re beside me

And my friends say "hey what’s new?"
I can’t take my eyes off you
I just smile and say "bare with me"

A happiness i never knew
from spending all my days with you
A happiness i never knew
from spending all my days with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0