well, dör jag i förtid så blir det utan tvekan av stress

har haft hela natten på mig men har jag packat? så fan heller. latjävel är jag såre skräller om'et. kom precis på att om en halvtimme ska jag stå nere på VO, redo att trotsa kylan och på ett par kilometers spring rensa tankarna från all skit. är trött som fan, men har längtat efter detta vill jag lova så tänker vara i tid!

dragit igång lite peppmusik och stressar för fullt,
så typiskt mig att alltid vara stressad..


hann med en snabb frukost vid 6 imorse imorse -té & fullkornsskorpor med grönsaker.
kan lova att mammis kollade på mig stolt när jag tryckte i mig ett par skorpor, hih glädje


nu ska jag bara packa ner min sallad, sen drar jag ner och springer.
dock kommer det bli jävligt ensam på dendär skogsvägen eftersom jag inte har någon musik.. fittmobiler som alltid ska dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0