svar på tal

Anonym om usch så sugen jag är på gurka, men jag borde ju sovit för flera timmar sen..:
vf kräks du så mkt? asså har typ hört att du har ätstörningar osåh men vene fall dä är sant?
har sätt dig i skolan i matsalen men har nog aldrig sätt dig äta där, kanske nån gång men då åt du typ två tuggor sen kasta resten


äckelungar som kommenterar, förlåt mig men jag blir så jävla förbannad! har fått fler liknande kommentarer, fast då står det typ "skäms du för att äta?", "du borde åka in på sjukhus för har hört hur ditt förhållande till mat är" osv, dessa kommentarer godkänns inte.
idioter ni vet ingenting, okej?
nej jag skäms inte för att äta, tvärtom så är jag stolt när jag äter till skillnad från dom flesta andra tjejer, och alla vet att jag älskar mat. och min mamma har pratat om sjukhus eller tbx till hem, men jag är inte 20kg underviktig så jag behöver inte det fatta!
i skolan äter jag i stort sett aldrig, tycker inte om maten och kan inte äta på dagarna, och eftersom mina vänner klagar när jag äter lite så hoppar jag helst det. istället skickar min mamma med mat varje morgon som jag får äta tillsammans med lärare i ett eget rum.

jag har haft ätstörningar förut i omgångar, vissa perioder åt jag någon frukt varannan dag och blev jävligt svag i både kropp & psyke, andra perioder åt jag normalt men inget stannade i kroppen  -men jag kom ur det.
varför jag kräks nu.. jag vet faktiskt inte. första veckan man använder tabletterna jag tar så är en biverkning att hungern försvinner och man har mättnadskänsla, så då åt jag i stort sett ingenting på några dagar. nu äter jag, även om det inte är alls mycket, så försöker jag få i mig mat minst 2gånger om dagen. men i 1-2veckor har jag kräkts mer än jag ätit, vilket är jävligt jobbigt eftersom det även medför att min kropp börjar bli svagare, jag blir tröttare & mer sur/ledsen, och jag fryser i stort sett hela tiden. men ja, jag försöker iallafall.
och jag hatar när folk skriver såna här kommentarer, så snälla gör inte det.
nu vet ni iallafall, så inga fler frågor behövs tack.


nu ska jag försöka sova. godnattt.

Kommentarer
Postat av: Jonsson

Den som skrev kommentaren går ju på LNK tydligen. En fråga till personen: TYCKER DU OM MATEN I SKOLAN!?!? Du får en tjuga om du kan samla in 20 personer som verkligen kan säga att dom tycker att det mesta är GOTT i skolan -.-

2010-11-22 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0