underbara människa




tänk att någon jag inte ens har en aning om vem det är, kan få mig att le genom tårarna.
underbara fina människa, visste jag vem du var skulle jag se till att få träffa dig direkt och fyfan bara krama dig hur länge som helst.
alla fina ord ni läsare skriver till mig, tro mig ni hjälper mig verkligen, även att jag inte vet ett skit om vem/vilka det är som skickar såna här fina kommentarer, så hjälper ni mig. när jag inte är på direkt topphumör, och går in på bloggen, och ni har ägnat några minuter åt att skriva så fina saker till mig..det gör mig glad. tack

Kommentarer
Postat av: jag

du är värd att höra vartenda ord .

du är värd mer än vad som kan ges .



o du ?

jag säger bara sanningen .

2010-11-15 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0