tack vare snön är det inte speciellt mörkt om nätterna, alltid något positivt?


jag har inte kunnat sova ett piss inatt, läste en hel jävla bok(simon&sophie, som är jäävligt bra haha) & tänkte sedan alltför mycket. är jävligt osäker på en sak, men innan jag öppnar käften om det till den personen så måste jag prata med min personliga psykolog jennie charlotte åkerström, så har suttit och bara väääääntat på att klockan ska bli åtta så hon kommer hit. tror inte någon känner mig så bra som den bruden, inte ens jag själv.

aja, var hursomhelst ute ett flertal gånger inatt, och det var inte mörkt överhuvudtaget. så det är grymt positivt att snön kommit med tanke på hur sjukt mörkrädd jag är haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0