svar på frågestunden


Postat av:
hur nära är egentligen du och jennie, ärligt nu? för alla vet ju att ni har varit bästa vänner sen ni var 1 år osv, men ni måste väl bråka ibland, tycka olika om saker eller tröttna på varandra?
ärligt? hon är min allra närmaste, det bästa jag har i hela världen. vi har bråkat ordentligt 2gånger, på 14år lixom. haha ja såklart vi tycker olika om saker, vi har väl förfan inte samma hjärna?! vi småtjafsar och slår ner varandra(eller okej, hon är så klen så alltid ja som slår ner henne hihi), men jag tröttnar aldrig på henne.


Postat av: carro(kungeN)
hej finfina bella :D
säg exakt vad du tycker om mig, puss!
haha hej ununderbara caroline ;)
du borde veta vad jag tycker om dig, men oki skriver det här.
knullkråkan, min skratt-tvilling, du är totalt dum i huvudet och riktigt störd,
och det är precis därför jag bara ääälskar att umgås med dig! jämt när jag är sur eller ledsen vet du exakt hur du ska få mig på bra humör, och du är en av dom finaste jag har. en av dom få jag litar helt på & som jag verkligen alltid har roligt med, du har ju samma grymma humor som jag!;) jag skulle inte klara mig en dag utan dig, du är en så sjukt stor del av mig. och jag tror du vet att jag älskar dig massor!



Postat av:
varför umgås inte du och agnes längre?
för att det blev helt fel. jag gjorde fel.


Postat av: Liiina
vad tycker du om mig? :)§
har inte varit så mycket med dig, men tycker du är en jättegullig och snäll tjej helt klart!


Postat av:
varför umgås inte du och jennie längre e hennes ex så mkt intresantare eller, fyfan
antar att du menar jennie sjökvist och att "hennes ex" är joakim.
jennie var sur på mig ett tag, eftersom folk älskar att hitta på jävla skitsaker och hon trodde på det, men vi fick äntligen prata igenom allting igår och reda ut allting. så jag hoppas vi kan börja ses lite mer nu.

och nej, att jag umgås med joakim har ingenting med att göra att han är "intressantare" än jennie, utan vi är bara jävligt bra vänner, och dessutom är hans bästa vän & min tillsammans, så blir att man träffas ännu mer lixom.


Postat av: moa malmberg
vad tkr du om mej? haha:)
känner dig tyvärr inte så bra, men det går ju såklart att ändra på!
men du är jättesöt & tycker du har verkat snäll när jag träffat dig :)





Postat av:
är du kär i joakim
nej, det är jag inte.


Postat av:
har en del frågor om några killar du hållit på med..
agaton, om du nu gillade honom sååå mycket och han var en såån fin kille så varför dissade du honom då efter bara en vecka?
ja jag tyckte om honom & han var jättegullig, men jag kände att det bara skulle blivit fel osv, så jag gjorde slut.

gurra, är det sant att ni har haft sex?
haha nej verkligen inte! vafan får folk allt ifrån?

ante, hade ni sex på festen eller strulade ni bara? för det gick/går rykten om att ni gick och hade sex i något rum och massa kom in.
mer än strul, mindre än sex. nemen att vi låg i ett rum och höll på & att folk kom in är sant, men vi hade absolut inte sex.

tommy, gillade du honom på riktigt eller "lekte" du bara med honom? eftersom du tog hans oskuld och sen strula med hans bästa vän, låter ganska playeraktigt. han gillade ju dig?
men ja, jag gillade tommy. mh det gjorde jag, tog hans oskuld alltså, och sen strula med jesper. och jag håller helt klart med om att det låter som en player, riktigt fittigt gjort. men det hände saker därimellan som gjorde att jag råkade göra fel, bråk osv, men tänker inte gå in på detaljer.

pipen, har ni varit/är tillsammans? många som sagt det, du har ju sovit hos honom många gånger och jävligt många har sett er strula och eftersom du dissade tommy för honom så undrar man ju.
nej vi har aldrig varit tillsammans. kan man inte sova hos sina kompisar bara för dom har en kuk? just asking. ja vi har strulat osv förut, men nej jag "dissade" inte tommy för jesper utan det blev fel, förstå det någon gång.

skåningen, har ni varit på g/tsm? ryyykten igen så måste fråga.
vi har varken varit på g eller tsm. han var tsm med caroline, sen gjorde dom slut men vi umgicks ändå alla 3 och tydligen tyckte han om mig ett tag, men vi var bara vänner.

erlind, vet inte om det är sant men har hört att ni höll på ett tag, varför blev det inget där då?
vi strulade några gånger, mer än så var det inte.

putte, är ni på g eller något? tänkte bara för ni är ju rätt mycket och han kmr till dig på nätterna osv. verkar lite så.
nejnej, det är vi inte. vi är bra vänner.

till sist måste jag bara fråga: är du på g med någon, tillsammans med någon, har en kk/någon du ofta strular med nu, eller är kär?
jag tycker om min plutt, felix :)


Postat av: jagsomfrågadeomallakillarna
och just det, glömde fråga om en kille
jocke oscarsson, är det något mellan er? i stort sett hela västervik tror det
MEN NEEEEEEEEJ! får damp på dedär. det har aldrig varit något mellan mig och joakim, vi är bara vänner.


Postat av: Bus
Hej!
Är killar som behandlar tjejer väl tråkiga och inte spännande?
Mvh.
galen eller? vad är det för spännande med en kille som behandlar en dåligt? helvete heller, dåliga killar kan bara göra som pain olympics (klicka här om ni inte sett det), är så jävla trött på idioter!
killar ska ha egna åsikter och ha självrespekt, inte toffla runt, men dom ska behandla en med respekt. och killar vad ni än gör, så slå aldrig eran flickvän, och säg aldrig nertryckande saker, ni förstår nog inte hur mycket ni förstör.





Postat av:
mår du fortfarande dåligt över jesper g? menar inte att du tvunget har känslor eller så, men han stod dig ju så nära..?
jag mår dåligt över att jag någonsin älskat en sån människa, att jag lät honom behandla mig så, hade jag ingen jävla självrespekt eller?! jag mår dåligt över att jag trodde han kunde bättra sig, och att jag fortsatte ställa upp trots att jag bara fick skit tillbaka. och hur mycket jag än hatar att erkänna det så mår jag fortfarande dåligt över allt han tvingade mig att gå igenom, alla nertryckande saker jag fick höra dagligen, dom orden finns fortfarande i mitt huvud och förstör mig. men han betyder ingenting för mig, jag saknar honom inte överhuvudtaget på något sätt. skulle jag fortsatt vara hans vän nu, så skulle han bara vara en riktig pain in the ass, och det klarar jag mig nog bra utan;)


Postat av: E M M A W A E R N H O L M
hur kan du vara så stark och så.. ja stark?
du har fått så mycket skit, mått så dåligt och allt.
men endå är du bland dom starkaste jag känner.
jag kan inte påstå att jag alltid är stark, för dom stunder jag fått panikångest har jag försökt ta mitt liv, flera gånger. och det är det värsta, att ha panikångest, för jag vill inget hellre än att leva, men när det slår till så styr paniken över mig. dock så har jag tvingat mig igenom det värsta.
och jag tror att det är just det, att jag bestämt mig för att aldrig ge upp, att fortsätta att älska mitt liv oavsett vad som än händer, som gör att jag kämpar på.
jag hittade något att leva för som ger mig ork & vilja att vakna varje morgon, och det är mina närmaste. mina vänner & min familj helt enkelt. och jag vet att om alla bara hittar något, och bara bestämmer sig, så kan alla få känna sig psykiskt starka någon gång!



Postat av:
vill inte säga mitt namn o så, men hoppas ändå du svarar på min fråga..
hur har du kommit så nära din mamma? jag menar, det verkar verkligen som om ni är bästa vänner. anledningen till att jag undrar är för jag vill försöka få närmare kontakt med min egen mamma..
min mamma har alltid stått mig nära, hon är världens underbaraste människa och eftersom hon alltid visat sån psykisk styrka så har hon varit min förebild ända sen jag var liten. men det var efter min första riktigt djupa depression, för 3år sen, som vi verkligen blev riktigt tajta. känns som vi bara blir bättre och bättre vänner hela tiden, för ärligt talat så ja, vi ÄR bästa vänner. vi pratar om kärlek, vänskap, familjen, skolan, jobbet, eller bara random saker som kommer upp -precis som t.ex. jag gör med jennie. och vill du få närmare kontakt med din egen mamma så bara prata med henne, fråga henne saker & berätta saker för henne.

och sen undrar jag hur du orkar med allting? du har haft massor jobbiga händelser, men du har ändå inte gett upp. jag ser dig ofta ute, och du ser så glad ut jämt, hur klarar du av att vara glad när du egentligen inte alls mår så bra?
förlåt om det var för personliga eller omogna frågor..
när jag ser glad ut, då är jag glad också. jag låtsas inte le, utan är jag arg så syns det väl, är jag ledsen så syns även det. men jag är oftast glad. varför ska jag gå runt och vara ledsen hela tiden för saker som hänt/händer, när jag egentligen har så himla mycket att vara lycklig för?
mycket dåligt har hänt i mitt liv, och vissa dagar blir jag depp av det. men oftast är jag faktiskt glad, för jag har kämpat mig igenom allting och har insett att mitt liv är rätt underbart trots allt!




Postat av: Nattiz
Favoritdjur, favoritmat, favoritfärg :D
hahah nattizZzzZrandom somsagt! men hah iaf,
hund&katt, kornsallad tror jag, rooosa :D



Postat av:
har du sugit av någon ?
ja


Postat av: annie
hur kändes det att sitta i kylan medans jag satt å sola i varmt skönt soligt och vackert sommarväder?
lixom jag bara undrar, för du var så vit när jag kom hem
pusseeeeeeeennnnnnnnnn
ungefär likadant som det kommer kännas för dig såfort snön kommer & jag mular sönder ditt ansikte :) hihi


Postat av: jonsson
JAG LÄSER DIN BLOGG IDAG =D=D=D=D=D==DD
jonsson lilla älskade gubben..det där var ingen fråga. och du läser min blogg ofta, för du älskar mig & tycker att jag är grym, hihi :)
hälsa doktor bamse & syster eva ;)



Postat av: annonyyym
hur ä jesper g som person?
en idiot som bara bryr sig om sig själv. gör som han vill, säger vad han vill, och skiter i om han sårar någon.


Postat av:
har läst/hört att du vill tattuera dig och skaffa piercing på något annat ställe än läppen, min fråga e vad & vart vill du tattuera, och vadrt vill du ta för piercing?
tattuera; vill ha ifkgöteborgs märke på baksidan av höger axel, och sedan små texter/datum på båda hälarna.
pierca; ska ju somsagt ta naveln. och kanske ska ta höftpiercing, har även varit jävligt pepp på att ta nipple eftersom så många sagt att jag inte vågar & för det är tufft (dock myyycket snyggare på killar hih). funderar på att ta ur den i läppen, är så trött på den..men får se



Postat av:
vilka bloggar läser du? :)
jag läser många av mina vänners bloggar, och sen vackra emma goodwin & kikibencha (som har så förbannat grym stil!)


Postat av:
Hur många har du haft sex med ?
O vem hade du sex med senast ?:)
jag har bara haft sex med 2 stycken, inte 45678som dom flesta bullshitar sig om. (kan ta och förklara att jag inte är så "lös" av mig som många tror, visst jag kanske strulat med en hel del, men jag släpper då fan inte folk innanför byxorna hursomhelst! ett flertal killar har försökt få mig i säng, men uppenbarligen har bara 2 lyckats.)
senaste var tommy.



Postat av: emma
allså när man klickar på något blir texten större? hur får man det? :)
jadu haha, jag minns inte vad det var för kod jag la in för det, så pinsamt.. men kolla runt på lite bloggdesignsidor, tror nog du hittar det!


Postat av: moa malmberg
hur många läsare har du varje dag?

det är olika beroende på hur duktig jag är på att uppdatera hih. men dom unika besökarna ligger dagligen på ungefär 150, vissa dagar fler. inget skrytsamt antal, men eftersom många av mina läsare är världens finaste så är jag nöjd precis som det är!



så, jag lovade att lägga upp, varsegoda nu är det gjort!
hoppas ni har fått svar på det ni undrat
är det något jätteviktigt (då menar jag VIKTIGT!) ni tänker på såhär i efterhand får ni väl skriva det här, men själva tanken med frågestunden var ju just att jag skulle slippa få in massor utav frågor dagligen. puss till alla er fina läsare

Kommentarer
Postat av: eebba:D

haha ja tycker de är så kul att läsa den där som skriver alla frågor om killar eller ngt till dig, ' I stortsett hela västervik vet de' skriver den ju ofta. men ja har aldrig hört allt de där?xd

puss

2010-11-18 @ 17:05:38
URL: http://eebbbaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0