svar #2

Anonym om svar:
Jättebra att vänja kroppen vid tabletter, Funkar säkert. Nu är din kropp van, Du kan inte leva utan dom. tråkigt men sant..

Svar;
jodå jag kan leva utan dom, inga problem. jag använder självklart inte alla tabletter jämt, utan det är tabletter jag fått i olika perioder. som magtabletterna får jag använda några veckor då och då när jag inte kan äta, sömntabletterna när jag kommer in i såna perioder att jag sover ungefär vartannat dygn, antidepressiva använde jag i vintras/våras eftersom min läkare/psykolog krävde det när jag var självmordsbenägen, lugnande är mediciner jag precis börjat med igen och behöver för att kontrollera mig själv. alltså använder jag inte alla tabletter dagligen och är allt annat än beroende av dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0