sjuk..det..suger..lyktstolpe

blev en tillochfrån rätt fin dag igår iaf!
jag har guldfisk minne, men träffa en del fint folk mot kvällen,
tyyyypppppppppppp jennie nichole caroline linus jocke hannes sebbe filip shadi joey freddesomvilldö agaton ogge, om jag glömt ngn så är du antingen inte viktig eller så förlåt. he-he.
mina händer fick världens mens efter mitt psykutbrott så har blod på alla kläder och min tumme blöder frtf, AGGRROOO

+ att min mobil avled igår, R.I.P lennart -you will be forever in my heart.

pappa skjutsa mig till mamma för ngn timme sen och nu sitter jag här, uttråkad & sjuk som en get.
SUG KUK RUMPNISSEÖRATSJESUSBOCK


HAHAHAH hej green gigant arm!! dör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0