sexigt på killar?

Anonym om dagens inköp; :
helt sjukt hur snygg du är izabelle! vad gillar du med killar, alltså vad är riktigt sexigt?


Svar; tack till att börja med, så gulligt.
okej, ska skriva ner några saker jag veeeeerkligen tänder på när det gäller killar;

Piercings. Men inte typ i kuken eller kinden, såna är inte snyggt nånstans.
nejnej, det ska vara tunga, nipple och ögonbryn.

 

Tatueringar. Och jag menar självklart inte full body tattoo, det är äckligt. Men en eller flera, betydelsefulla, tatueringar på bröst,armar,ben eller rygg -det är sexigt.




Rosa kläder. en rosa mössa, tshirt, skjorta -whatever. ett plagg som är rosa bara. men man måste veta vad som är tillräckligt, annar lär nog killen tas som homosexuell.



Utländsk & blick&leende. visst såklart jag gillar svenska killar med, det har ni nog redan förstått, men har alltid haft nånting på mörkare killar. speciellt thailändare, åååh det är sjukt. angående blick och leende; har killen en gullig blick & ett fint leende så är det omöjligt att inte sitta och glo på han.



Jag måste tillägga en sista sak, något jag inte kan stå emot; känsliga killar.
inte känsliga så att dom tjuter för en lätt smäll på käften, utan känslig personlighet.
killar som kan säga fina saker och mena det, utan att vara rädda för vad deras supertuffa kompisar ska tycka, och framför allt killar som kan visa sina känslor genom tårar. det är något som gör mig stum, när killar gråter. för jag tycker det är så starkt och fint. om jag nånsin gifter mig så är den viktigaste egenskapen att mannen kan gråta, annars byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0