sagt det förut & säger det igen; älskar mina fina läsare



såna här kommentarer gör mig glad, på riktigt. inte sådär "vad glad jag blir att du skriver det",
utan mer hej-mina-mungipor-har-ett-eget-liv-och-drar-sig-uppåt-själva-glad.
skulle gärna vilja veta vilka gulliga människor det är som skriver sånthär,
så om du som skrivit detta har lust så berätta vem du är, snälla gör det!
annars vill jag bara säga tack dina fina ord, så himla sött verkligen.
"önskar att jag skulle bli lika stark som dig och vacker", vacker är jag helt säker på att du är!
och styrka är ju inte att aldrig må dåligt, alla känner nog någon gång att livet är piss,
men styrka är att oavsett hur mycket skit man har över sig, ändå ha vilja nog att kämpa för allt bra, tänk på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0