precis hemkommen från stallet !

skulle inte vilja påstå att det var varmt precis, känner mig som en snögubbe eller något (drömde faktiskt att jag var det inatt, hemskt när alla barn sparka bort bitar av mig osv ;( )
iaf, caroline var ju med i hoppningen, 2hästar i 80(?) och sen Henke i 90 för första gången, och älskling jag lovar dig fyfan så duktig du var!
mindre mysigt att jag är så förbannat klantig glömde ta allergitabletter imorse så hade lust o riva bort hela huvudet, morrrrr.

ska hoppa in i duschen & fixa mig lite fort,
sen drar vi oss bortåt pappa för lite Farsdag-firande!





lånade bilden från carolines bilddagbok eftersom
jag var så stressad imorse att jag glömde kameran


Kommentarer
Postat av: carro(kungeN)

fina pållen :')

är så jävla supernöjd med honom, han va helt underbar i 90 <3

2010-11-14 @ 21:43:31
URL: http://ccarrohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0