och precis när man tror det gått över..

så ska det fitta sig igen. är så jävla förbannat trött påt.
och till detta kommer kylan, som inte borde vara där egentligen. men hela kroppen skakar.
och alla bara klagar, fan håll käften var glada att jag bättrat mig med denna skiten?
det är inte precis peppande när alla bara ska tjafsa med mig. vänner,familj,lärare,läkare,psykologer..käften tack.
orkar inte höra erat gnällande, "du kommer aldrig bli piggare om du inte gör det", "du måste ta mer annars kommer inte kroppen orka", "du håller på att bli sjuk så fixa detta nu", "izabelle du försöker ju inte ens" FÖRSÖKER JAG INTE? jo, det gör jag. så snällasnällasnääälla har ni inget bra att säga så öppna inte käften alls, ni hjälper mig inte genom att klaga när jag äntligen försöker på riktigt. fittor.
men aja, bara att gå ner och stoppa i mig något nu direkt. får se om det blir någon skola imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0