mjukisbyxor, stooor tshirt & mössa




- nu drar jag till pappa!

Kommentarer
Postat av: tjejenvarsnamninteärvärtattnämna

izabelle !

måste bara säga att du är verkligen en jag ser upp till .

en tjej som jag verkligen diggar till tusen ,

en otroligt VACKER tjej .

du säger lix vad du tycker,

du gör som du vill .

du låter i n g e n stoppa dig .

jag vill oxo vara sån,

jag vill kunna ha det modet att säga precis vad jag tycker ,

jag vill kunna vara mig själv i alla lägen .

det är något jag verkligen gillar med dig,

du är dig själv , hela tiden , jämt .



jag känner mig patetisk ,

o helt värdelös .

varje j*vla dag .

sen ser jag dig .

dugörmigstark .

och jag är säker på att jag inte är ensam om att känna så .

du ger en styrka ,

att veta att det finns någon där ute som förstår en så väl ,

även fast du inte vet det ,

så vet JAG att du skulle förstå .

varje ord o mening jag säger .



aja,

förlåt för långt inlägg ,

men jag ska säga,

jag älskar din stil,

du är fin !

bland dom finaste jag sett !

och glöm inte att du hjälper så många genom att skriva .

mig hjälper du mer än vad du tror .



o glöm inte ,

du är stark .

2010-11-14 @ 23:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0