mitt kneeeeeee är förstört :(

förbannade kyla, är riktigt sur nu faktsikt. min kropp tål typ inte kylan, helt allvarligt.
händerna & fötterna är iskalla hela tiden & har fått konstiga blåmärken/sår under huden av kylan, mina fotleder förstörde jag en vinter för 2år sen ungefär, och nu är även mitt vänsterknä fuckedup. nejnej, jag känner mig inte handikappad alls. så ska jag upp och träna klockan 10imorn, myspys..

har iaf varit en ganska konstig dag, en jävla massa tjafs och skitsnack hit & dit, som slutade med ett flertal timmar sittandes på sporthallen med felix.
allting löste sig iallafall, förjävla skönt det.
kvällen tillbringades hos linus med han, caroline, felix & skräckfilm. gulligt.

nu ska jag försöka ta mig till toan innan jag pissar ner mig, pussar!


bild från höstas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0