mammis & pellis är snällisar


säger bara detta först; haha såg nu att de ser ut som jag har vääärldens pushup verkligen, skamligt. men jag låg på ngt konstigt sett så ja ni, vet faktiskt inte varför de ser ut sådär..ahah men ni kan ju ignorera det och istället fästa blicken på mp3 eller toblerone ;D

vet inte hur många mp3s & mobiler jag haft under bara detta året haha,
såndär förbannade små tekniska saker och jag går inte ihop ibland alltså,
dom går mig på nerverna och då bara måste jag avliva dom jävlarna.
men mammis åkte och köpte en ny mp3 åt mig förut, och fick en udda toblerone av pellis. hih


är trött, inte sovit på 1½dygn nu haha.
men får hålla mig vaken en stund till eftersom
min fina vän kommer hit

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0