magjävel

mensvärk 6timmar imorse, sen gick de över ett par timmar. åt lite & mår fortfarande illa efter det. blir galen.

aja, blev en fin dag iaf!
jennie & caroline kom till mig runt 4, tog det lugnt & pratade en massa som alltid.
lite senare kom felix & linus, o jennie drog hem för huvudvärk oså.
så bara prat & mys, var även hos linus en stund på kvällen.



nu är jag på riktigt kasst humör, känner mig som ett jävla emo men whatever,
såna här saker får man tjuta över. fittttttta oxå. ska ta en cigg & ringa älsklingscaroline




vad skulle jag göra utan dig egentligen? skulle inte klara mig en sekund,
jag behöver dig för att orka allting. du är så jävla bra

Kommentarer
Postat av: Nichole

Saknar att va me dej och Jennie :(

Pussaaaar <3<3 ;*

2010-11-18 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0