just det, lovade korta och sämsta beata att göra inlägg om min superintressanta kväll

weeeeeeeell. caroline kom hit, så drog vi o träffa några en kortis.
sen mötte vi shadi ahmed darko, gick mejeriet där det var lite folk, G-force uppträdde typ.
bl.a. var då sämsta och kortaste beata ljung där, skapligt mongo brud där jag svär, he-he.
nemen de va chill, sen a45rtkhofk3e4kig ORKAR INTE SKRIVA, förlåt beeeeeiis jävla maskros
varsegod baby, pusspuss


en bild till din ära darling, bara några år gammal hih. sötnos

Kommentarer
Postat av: beatabästsåkl4rt

tack för de fina inlägget kioskmongo :'D

jag vet att jag gjorde din dag underbar !

& finaste bilden hittade du verkligen -.-

haha pusssss finis <3

2010-11-06 @ 03:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0