jennie åkerström, anna karlsson -jag älskar er brudar

var på riktigt dåligt humör imorse vill jag lova, usch ville bara skrika och tjuta, for no reason.
men mina underbara tjejer kom till mig och fick mig direkt att må bättre!
vi drog oss ut, tog en cigg & prata lite med caroline och linus.
gick sen till alexander resten av kvällen dit även joakim kom, chill bara

nu sitter jag är och tänker på varför i helvete man läser bloggar? kom på att de måste vara hur jävla ointressant som helst för er att läsa om vad jag gör på dagarna, jag menar vem fan bryr sig, egentligen? och dessutom är min blogg så jävla tråkig, haha. har flera gånger funderat på att ta bort skiten, men när jag har tråkigt drar sig alltid fingrarna till blogg.se och bara loggar in. har fått höra av flera söta människor som kommit fram irl och sagt att dom läser min blogg, att den är jättebra och att dom tkr om den, och massa säger att när dom inte har något att göra så går dom alltid in på min blogg, men jag förstår mig inte på det. tycker den suger ärligt talat.. haha.
ändå är jag beroende av andras bloggar och läser mina vänners bloggar flera gånger dagligen, det är ju galet.



Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar dig min ängel !

2010-11-08 @ 14:28:41
URL: http://annayeah.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad nu än gör, ta inte bort din blogg gumman! <3

2010-11-08 @ 20:19:09
URL: http://lleeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0