jag lever på hoppet att jag får behålla er hela livet


jennie åkerström, annie engström, caroline johansson, olivia järnede,
adam adre, hannes andersson, sabina thörner, mamma.


utan er skulle jag inte finnas idag, ni är det bästa jag har,
dom absolut viktigaste delarna i mitt liv.
kan inte räkna alla gånger ni tröstat mig, bara funnits där för mig
och visat att ni verkligen brytt er om mig.
när jag mår som allra sämst så är det ni som får mig att le,
och det är ni som fått mig att älska att leva.
fick jag en önskan i livet, skulle det vara att aldrig förlora er,
jag kommer aldrig någonsin släppa er.
varje andetag jag tar, tar jag för er


If no one will listen
If you decide to speak
If no one's left standing after the bombs explode
If no one wants to look at you
For what you really are
I will be here still


Kommentarer
Postat av: annie

älskar dig så mkt bella, 10 år tillsammans och en evighet till,

saknar dig nåt enormt och kommer bli så grymt fint att träffa dig imorn <3

2010-11-19 @ 09:16:22
URL: http://anniengstrom.
Postat av: olliz

jag älskar dig så mkt!

du&jag livet ut !

2010-11-20 @ 09:48:44
URL: http://thewayithurts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0