jag får dampeeeeeeetttttttttttttttt-.-

bloggen är helt emot mig, snart kommer jag bara ta bort skiten, är så trött på att den tror sig o kaxar emot mig, hehehhhhhh diiieeeee motherfucker diiie.
är det någon som kan hjälpa mig att få en snygg dropdown till kategorin "bloggar jag läser"?
och jag menar inte en sånhär dropdown;
har försökt hur jävla mkt som helst, men det blir aldrig som jag vill så snart ger jag upp bloggfan.


har för övrigt varit hemma och sovit hela dagen, blev inte mycket sömn inatt pga skit.
nu har mina underbara fina vänner jennie & caroline precis kommit hit, får se vad vi hittar på,
är bara jävligt skönt att ha dom här faktiskt

Kommentarer
Postat av: emmma

finns att få om du har bloglovin , :)

2010-11-10 @ 21:08:18
URL: http://emmmavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0