ibland undrar jag vad min familj egentligen stoppar i sig

kände svagt sug efter mat när jag vaknade, vilket inte är så konstigt eftersom jag endast åt en liten pizzaslice igår och sedan spydde ett flertal gånger under natten. hursomhelst så gick jag ner och såg brödrosten, och rostade mackor är orgasm i käften enligt mig, så öppnade brödlådan. tappade lusten att äta mackor direkt när jag såg vad som troligtvis skulle föreställa bröd, men det såg egentligen mest ut som mögligt bröd med gröna klumpar och konstiga frön. ringde upp mamma, "vafan är det som ligger i våran brödlåda, vem har sparat mögligt bröd?" matlusten kom inte precis tillbaka när hon berättade att brödet var som det skulle och skulle se ut så. visst om "brödet" var nyttigt, men jag stoppar nog hellre i mig lite vitt bröd än ens öppnar påsen "brödet" låg i. försökte trycka i mig lite flingor, men för sent, aptiten dog ut totalt.  tog en klunk mjölk att svälja tabletterna med, sen gick jag och la mig igen.
dumma mammis som köper äcklade mackor..



lägg märke till att jag tog mig friheten att göra den goda mackan ännu bättre genom att göra den rostad med marmelad och ost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0