I don't want just anyone to hold, I don't want my love to go to waste, I want you and your beautiful soul

var somsagt med felix jennie caroline, vi drog till coop & då gick jennie hem.
sen ner till TR för jag skulle prata med agnes, äntligen, trodde jag skulle frysa arslet av mig, men helt klart värt det.
mamma fick hämta oss sen, så var vi hos mig en stund. caroline drog vid nio, och felix stannade en timme till sen drog han med.

NUUUUUUuUuuUUUuuUUUUUUUuuu har jag jävligt tråkigt och äckligt ont i magen, skapligt sur jag börjar bli känner jag..
störande.irriterande.galet. ringer jenniepennie snopphål & går ut. BYYEYEYEYE



hitta två bilder från när jag jennie annie var på ALV i somras, fyfan va fint!


jag, jennie

annie, jag, jennie.
mobba inte att jag ser ut som en jävla bäbis xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0