I don't mean to be a bother, but have you seen this girl?

sitter och lyssnar på All Time Low, och mitt uppe i allt mimande och äckligt fula headbangande känner jag att något saknas. efter någon minut kommer jag på vad; min fina syster, bästa vän, underbara fina hjärtat mitt.
känns som en evighet sen sist, och två veckor är inte så långt ifrån en evighet väl?
saknar dig mer än någonsin, är verkligen helt jävla tom utan din galna humor, dina fula jävla miner haha, ditt underbara skratt, och ditt sätt att alltid få mig från botten till toppen på mindre än tre sekunder!
jag trvis så bra med dig, vi har alltid förstått varandra även när saker inte gått att förklara, och vi har alltid varit så läskigt lika med i stort sett allting.
du ska veta att häromdagen när du ringde, jag kunde inte stå still en sekund, gick/sprang runt i hela huset och bara log. efteråt var jag på topp en bra stund, det var så skönt att få prata med dig, om så bara för nåra minuter.
fyfan vilken lycka du ger mig annie engström


Kommentarer
Postat av: annie

har saknat dig så sjukt mkt med

bara kände att jag behövde dig igår kväll

du gör mig så sjukt glad, älskar dig izabelle

du betyder så mkt! <3

2010-11-07 @ 11:48:50
URL: http://anniengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0